Bestilling

Les vår informasjon om bestilling nedenfor, og ikke nøl med å ta kontakt med kundeservice hvis du har flere spørsmål.

 

Kan jeg gjøre endringer på min bestilling?

Hvis du har behov for å gjøre endringer etter du har lagt inn en bestilling, ta kontakt med kundeservice så finner vi beste løsning sammen med deg.

 

Jeg har handlet som gjest, hva skjer med bonuspoengene mine?

Vi får dessverre ikke lagt til bonuspoeng hvis du har handlet som gjest. Dersom ordren ikke er sendt kan du kontakte kundeservice slik at de kan kansellere ordren, og du kan legge inn ny ordre som innlogget.

 

Hvordan kansellerer jeg en ordre?

Hvis du ønsker å kansellere en bestilling, er det viktig at du tar kontakt raskt slik at vi rekker å gjøre dette før ordren er behandlet. Når ordren er behandlet/sendt kan du ikke kansellere, og du må da heller benytte deg av angreretten når du har mottatt bestillingen.

 

Hvorfor har jeg ikke fått ordrebekreftelse?

Du vil motta ordrebekreftelse på e-post så snart ordren er lagt inn. Hvis du ikke finner den, anbefaler vi å sjekke om den kan ha havnet i søppelpost.

Du mottar ordrebekreftelse via e-post umiddelbart etter at bestillingen er lagt inn. Dersom du ikke har mottatt ordrebekreftelsen kan den ha havnet i søppelpost. Hvis du fortsatt ikke finner den, ta kontakt med kundeservice.

 

Varen jeg ønsker er utsolgt, kommer den inn igjen?

Hvis vi er utsolgt for en størrelse du ønsker kan du trykke på “varsle meg” og legge igjen e-posten din, så får du beskjed hvis varen kommer inn igjen.

 

Når sendes bestillingen min?

Du vil motta en e-post så snart ordren din sendes fra vårt lager. Vi pleier å være raske, så hvis du har bestilt varer som finnes på lager sender vi normalt sett innen 1-3 virkedager. Hvis du ikke har mottatt bekreftelse innen rimelig tid, sjekk søppelpostkassen din, og ta eventuelt kontakt med kundeservice.

Merk at dersom du bestiller varer med status “bestilt inn” vil hele ordren sendes samlet når dette produktet er på lager.