Retur

Hos oss får du alltid 14 dagers åpent kjøp på alle varer. Les vår informasjon om retur nedenfor. Har du flere spørsmål? Ikke nøl med å sende oss en mail til kundeservice@suserisivet.no. Husk å oppgi ordrenummer dersom du lurer på noe i forbindelse med ordren din.  Vår kundeservice er åpen mandag - fredag, mellom 09.00 og 15.00. Vi vil alltid prioritere å svare raskt, og senest innen to virkedager. Husk å oppgi ordrenummer, dette gjør det enklere for oss å hjelpe deg. 

 

Hvordan returnerer jeg?

Returer håndteres nå direkte i Bring sin portal. Trykk deg inn på linken: https://shelfless.bring.no/retur/suserisivet

Her skriver du inn e-post og ordrenummer for gjeldende bestilling. Følg deretter instruksjonene. Når returen er ferdig registrert vil du få opp et vindu hvor det står "Hva skjer nå?". Dessverre kan dette gi et noe misvisende inntrykk av ut du kan trykke deg videre. Dette er ikke tilfelle. Du får en separat mail fra Bring/Posten med QR-kode hvor du kan printe ut etiketten på postkontoret. Har du utfordringer med å printe ut lappen kan du spørre personalet på Post-kontoret, så viser de deg hvordan det gjøres. I mailen er det også en link til å kunne printe ut etiketten hjemme dersom du har tilgang til printer. 

NB! Returer må registreres i Bring sin portal innenfor 14-dagers fristen for å bli godkjent. 

 

Når må jeg senest returnere pakken?

Du har alltid 14 dager returrett fra den dagen du mottar bestillingen din. NB! Pass på å overholde disse 14-dagene. Returer innlevert etter frist vil bli avvist. 

 

Hva koster det å returnere?

Det koster 89,- å returnere. Beløpet trekkes fra ved tilbakebetaling.

 

Når blir min retur behandlet?

Fra vi mottar din retur hos oss tar det 5-7 virkedager før du har pengene tilbake på konto. 

 

Hvordan får jeg pengene tilbake?

Hvis du har betalt med kort eller Vipps vil du motta tilbakebetaling til samme kort som du benyttet ved betaling innen 7-10 virkedager. Dersom Klarna mangler informasjon for å kunne tilbakebetale, vil de ta kontakt med deg på e-post.

Hvis du har valgt faktura, og ikke betalt fakturaen, vil denne oppdateres eller slettes dagen etter returbehandling. Hvis du har betalt din faktura vil du motta en e-post fra Klarna med informasjon om tilbakebetaling. Følg informasjonen du mottar der.

 

Hvordan bytter jeg størrelse/farge?

OBS!! Dessverre har det skjedd en teknisk feil i forhold til bytting. De jobber på spreng for å få på plass dette. Det vil dermed ikke være noe alternativ for bytting akkurat nå. Send oss en mail også løser vi det. 

Det er gratis å bytte. Bytting av størrelse og farge gjøres inne på Bring sin portal: https://shelfless.bring.no/retur/suserisivet. Følg instruksjonene. 

Merk at dersom varen du ønsker er utsolgt, vil varen du sender i retur behandles som en vanlig retur og returavgift trekkes.

Hvis du ønsker å være sikker på å få tak i varen i en annen størrelse eller farge anbefaler vi at du heller returnerer ordren din som vanlig, og legger inn en helt ny bestilling. Dette går da ikke som et bytte, og kostnad for frakt og returavgift må påberegnes.

 

Må jeg returnere varene i den originale Suser-emballasjen?

Vi anbefaler alltid at du benytter den gjenbrukbare emballasjen når du returnerer, da dette er et mer miljøvennlig alternativ. Hvis du ikke kan gjenbruke emballasjen, kan du bruke en annen emballasje du har hjemme. Sørg for at varen(e) er forsvarlig pakket.