Retur

Hos oss får du alltid 14 dagers åpent kjøp på alle varer. Les vår informasjon om retur nedenfor, og ikke nøl med å ta kontakt med kundeservice hvis du har flere spørsmål.

OBS: Pga. overgang til ny nettbutikkløsning er det ikke lenger mulig å melde inn retur på nettsiden/app. Bare legg ved ordrebekreftelse i returpakken, og noter hva du ønsker å returnere/bytte på den.

Hvordan returnerer jeg?

Huk av om du ønsker å bytte, returnere eller reklamere på returseddelen som ligger vedlagt i pakken. Fyll inn returkode på varen(e), og legg arket i pakken med varen(e). Klistre den medfølgende returetiketten utenpå forsendelsesposen, og returner pakken på nærmeste utleveringssted. Vi anbefaler å be om kvittering på innleveringen.

 

Når må jeg senest returnere pakken?

Du har alltid 14 dager returrett fra den dagen du mottar bestillingen din.

 

Hva koster det å returnere?

Det koster 99,- (79,- for app-kunder) å returnere hvis du benytter returetiketten som fulgte med i pakken din. Beløpet trekkes fra ved tilbakebetaling.

Du kan også selvfølgelig velge å kjøpe porto selv, men merk da at du står for hele kostnaden selv, og at behandling av din retur kan ta noe lenger tid ettersom pakken ikke sendes direkte til vårt lager.

 

Når blir min retur behandlet?

Det kan ta opptil 7 dager fra vi mottar din retur før den blir behandlet, men vi forsøker selvfølgelig å gjøre det raskere. Når din retur er ferdig behandlet vil du motta en bekreftelse på e-post.

 

Hvordan får jeg pengene tilbake?

Hvis du har betalt med kort eller Vipps vil du motta tilbakebetaling til samme kort som du benyttet ved betaling, innen 7-10 dager etter at du har mottatt returbekreftelse på e-post. Dersom Klarna mangler informasjon for å kunne tilbakebetale, vil de ta kontakt med deg på e-post.

Hvis du har valgt faktura, og ikke betalt fakturaen, vil denne oppdateres eller slettes dagen etter returbehandling. Hvis du har betalt din faktura vil du motta en e-post fra Klarna med informasjon om tilbakebetaling. Følg informasjonen du mottar der.

 

Hvordan bytter jeg størrelse/farge?

Hvis du ønsker annen størrelse eller farge kan du bytte. Fyll inn i returskjema som følger med ordren hva du ønsker å bytte til. Bytte er gratis, så du vil da ikke trekkes for returfrakt. Merk at dersom varen du ønsker er utsolgt, vil varen du sender i retur behandles som en vanlig retur og returfrakt trekkes.

Hvis du ønsker å være sikker på å få tak i varen i en annen størrelse anbefaler vi at du heller returnerer ordren din som vanlig, og legger inn en helt ny bestilling. Dette går da ikke som et bytte, og kostnad for frakt må påberegnes.

 

Jeg har mistet returetikett og/eller returskjema, kan jeg få ny?

Det skal alltid være en returetikett med i pakken din. Hvis du mangler returetiketten, ber vi deg sende en e-post til kundeservice slik at vi kan sende deg en kopi som du kan skrive ut.

Du kan laste ned returskjemaet her. Fyll ut returskjemaet, og pakk inn varen(e) sammen med returskjemaet.

 

Må jeg returnere varene i den originale Suser-emballasjen?

Vi anbefaler alltid at du benytter den gjenbrukbare emballasjen når du returnerer, da dette er et mer miljøvennlig alternativ. Hvis du ikke kan gjenbruke emballasjen, kan du bruke en annen emballasje du har hjemme. Sørg for at varen(e) er forsvarlig pakket.