Search icon
Search icon
Logg inn
Opprett ny bruker
Handlekurv
Ofte stilte spørsmål (FAQ)

Ofte stilte spørsmål (FAQ)

Her finner du svar på de mest vanlige spørsmålene. Finner du ikke det du leter etter her, kan du gå inn på temaet du ønsker mer informasjon om i menyen, eller lese våre kjøpsvilkår.

Hvor kan jeg finne sporingsnummer til ordren min?

Når din ordre sendes fra oss vil du motta en sendingsbekreftelse på e-post med et sporingsnummer. Du kan også logge deg inn på Min Profil i nettbutikken, og finne sporingsnummer under kjøpshistorikk. For enkel oversikt over hvor pakkene dine er anbefaler vi deg å laste ned Postens app hvor pakkene vil registreres inn automatisk, og du vil motta varslinger når de er på vei og klare til henting.

Hvor finner jeg min faktura?

Velger du faktura vil du motta en e-post fra Klarna med faktura når din bestilling er fullført og sendt fra oss. Vi anbefaler også å laste ned appen til Klarna for å få full oversikt over dine fakturaer, og mulighet til å pause forfallsdato dersom du sender noe i retur.

Hvordan kan jeg se om fakturaen min er betalt?

Vi har dessverre ikke innsyn i dette hos Klarna grunnet hensyn til personvern, så for å se om du har betalt din faktura må du ta direkte kontakt med Klarna. Vi anbefaler også å laste ned appen til Klarna for å få full oversikt over dine fakturaer.

Jeg har glemt å legge inn rabattkode, kan dere legge inn for meg?

Ta kontakt med oss, så finner vi beste løsning sammen. En del rabattkoder kan legges på i etterkant, eventuelt kan vi kansellere ordre så lenge de ikke er ferdigbehandlet, slik at du kan legge inn ny ordre med rabattkode selv.

Jeg glemte å logge meg inn før jeg handlet, kan jeg få bonuspoeng likevel?

For å kunne samle og bruke bonuspoeng må du være innlogget i nettbutikken og appen. Hvis du har lagt inn en ordre uten å være innlogget, kan du ta kontakt med oss på kundeservice så vil vi hjelpe deg og finne beste løsning sammen.

Hvor finner jeg rabattkoder i appen?

Dine bonuspoeng og andre fordeler for app-kunder finner du under "fordeler" i appen. "Fordeler" finner du på meny-linjen nederst i appen, eller ved å trykke på din side øverst i høyre hjørne.

Jeg bestilte en vare med status "bestilt inn", når vil pakken min bli sendt?

På varer med status "bestilt inn" må 3-7 dager ekstra leveringstid påberegnes hvis ikke annet er spesifisert på produktsiden. Merk at hvis du bestiller flere varer på samme bestilling, vil ingen av varene dine sendes før alt er på lager.

Hvor lang er returfristen?

Hos oss har du alltid 14 dagers åpent kjøp fra den dagen du mottok bestillingen din.

Hva koster det å returnere?

Det koster 99,- (79,- for app-kunder) å returnere hvis du benytter returetiketten som fulgte med i pakken din. Beløpet trekkes fra ved tilbakebetaling. Du kan også selvfølgelig velge å kjøpe porto selv, men merk at du må stå for hele kostnaden selv.

Kan jeg bytte en vare, eller må jeg legge inn ny bestilling?

Hvis du ønsker annen størrelse eller farge på varen du har bestilt kan du bytte. Fyll inn i returskjema som følger med ordren hva du ønsker å bytte til. Bytte er gratis, så du vil da ikke trekkes for returfrakt.

Merk at dersom varen du ønsker er utsolgt, vil varen du sender tilbake behandles som en vanlig retur og returfrakt trekkes. Returfrakt koster 99,- (79,- for appkunder)

Hvis du ønsker å være sikker på å få tak i varen i en annen størrelse anbefaler vi at du heller returnerer ordren din og får den refundert, og legger inn en helt ny bestilling. Dette går da ikke som et bytte, og kostnad for frakt må påberegnes.